/Files/images/cd81ca5c77d6.png

Правила прийому дітей до дошкільного закладу

Прийом дітей до дошкільного навчального закладу здійснюється керівником протягом календарного року на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють, медичної довідки про стан здоров’я дитини, довідки дільничого лікаря про епідеміологічне оточення, свідоцтва про народження.

1. Під час прийому дитини до дошкільного навчального закладу керівник зобов’язаний ознайомити батьків або осіб, що їх замінюють, із статутом дошкільного закладу, іншими документами, що регламентують його діяльність.

2. За дитиною зберігається місце в дошкільному закладі у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб , які їх замінюють, а також у літній оздоровчий період (75 днів).

3. Відрахування дитини з дошкільного закладу може здійснюватись:

- за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють;

- на підставі медичного висновку про стан здоров’я дитини, що включає можливість її подальшого перебування у дошкільному навчальному закладі даного типу;

- у разі несплати без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, плати за харчування дитини протягом двох місяців.

4. Адміністрація ДНЗ повинна письмово повідомити батьків про відрахування дитини не менш як за 10 календарних днів.

5. Дошкільний навчальний заклад забезпечує збалансоване харчування дітей, необхідне для їх нормального росту і розвитку із дотриманням натурального набору продуктів.

6. Харчування дітей у ДНЗ та його кратність залежить від режиму роботи закладу та тривалості перебування в ньому дітей.

7. Медичне обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі здійснюється на безоплатній основі медичними працівниками, які входять до штату цього закладу або відповідних закладів охорони здоров’я, і передбачає проведення обов’язкових медичних оглядів, у тому числі медичних оглядів перед профілактичними щепленнями, проведення профілактичних щеплень згідно з календарем щеплень, надання невідкладної медичної допомоги на догоспітальному етапі, інформування батьків або осіб, що їх замінюють.

/Files/images/123358128.gif

Розвиток багатого емоційного світу дитини не можливо уявити без іграшок .

Саме вони дозволяють дитині висловити свої почуття , досліджувати навколишній світ , вчать спілкуватися і пізнавати себе . Згадайте свої улюблені іграшки! Це не обов'язково дорогі і шикарні ляльки і машини. У когось це непоказний ведмедик , переданий у спадок мамою , малесенький пупсик з величезною кількістю немислимих нарядів з тюлі ит.д. Вибір іграшок для дитини - дуже важлива і серйозна справа. Тільки сама дитина здатна вибрати з величезної кількості іграшок саме те , що їй необхідно. Цей вибір внутрішньо обумовлений тими ж емоційними збудниками , що і вибір дорослими друзів і коханих.У кожної дитини повинна бути така іграшка , якій вона може поскаржитися , яку посварить і покарає , пошкодує і утішить . Саме вона допоможе подолати їй страх самотності , коли батьки кудись підуть, страх темряви , коли вимикається світло і треба заснути , але не на самоті , а з подружкою - іграшкою. На них іноді зляться , їх карають і навіть ламають , закидаючи в дальній кут , але їх згадують в хвилини дитячого горя , дістають з кута , лагодять , домальовують стерті очі і губи , шиють нові наряди , пришивають вуха і хвости .Важко уявити , що подібне ставлення дитина може випробувати до робота - трансформеру , іграшки "Денді" , злитівшому вгору літаку , ревучий машині.В " подружки" маленькі хлопчики і дівчатка швидше виберуть Барбі , Мишка , кошеня , зайченя , тобто істоту , дуже схожу на людину , близьке їм і зрозуміле . Тому , дізнавшись про заповітну мрію дитини мати ту чи іншу іграшку , подумайте спочатку , чи потрібна вона їй.Безсумнівно , у дитини має бути певний набір іграшок , що сприятимуть розвитку її чуттєвого сприйняття , мислення , кругозору , що дозволять їй програвати реальні і казкові ситуації , наслідувати дорослим .

Іграшки з реального життя. Лялькова сімейство (може бути і сім'я звіряток ) , ляльковий будиночок , меблі, посуд , машини , човен , каса , ваги , медичні та перукарське приладдя , годинник , пральні машини , плити , телевізори , крейда і дошка, рахунки , музичні інструменти , залізні дороги , телефон і т.д.Іграшки , що допомагають " виплеснути " агресію.Солдатики , рушниці , м'ячі , надувні груші , подушки , гумові іграшки , скакалки , кеглі , а також дротики для метання і т.д.Іграшки для розвитку творчої фантазії і самовираження. Кубики , матрьошки , пірамідки , конструктори , азбуки , настільні ігри , розрізні картинки або листівки , фарби пластилін , мозаїка , набори для рукоділля , нитки , шматочки тканини , папір для аплікацій , клей і т.д.

При покупці іграшок користуйтеся простим правилом: іграшки слід вибирати , а не збирати !

Іграшки , якими їх уявляють собі дорослі , з точки зору дитини нікуди не годяться. Чудові автоматичні і напівавтоматичні повністю зібрані іграшки не можуть задовольнити творчі та емоційні потреби дитини. Дитині потрібні такі іграшки , на яких можна відпрацьовувати , відшліфовувати основні необхідні властивості характеру . Для цього автоматичні іграшки абсолютно не придатні.Іграшки для самих маленьких насамперед повинні розвивати органи чуття: очі , вуха , руки. І поки основна його потреба - відчувати тепло , перші іграшки малюків повинні бути м'якими і теплими , тоді вони будуть повністю відповідати прагненню малюка все пізнати через дотик. Найкращі іграшки для маленьких - це ті , які можна кусати . Вони повинні бути зроблені з м'яких матеріалів - пластмаси , гуми , добре митися , бути легкими , не мати подовженою плоскої форми , щоб , засовуючи їх в рот , дитина не могла вдавитися . Забарвлення іграшок повинна бути яскравою. Добре , якщо вони будуть виконуваними .

/Files/images/preview(1).jpg

Для однорічного малюка цікаві і корисні будуть:

пластмасові пірамідки з 3-4 складових кілець різного кольору , мисочки різних розмірів , що вкладаються один в одного, різнокольорові кубики. Маніпуляція з цими іграшками не тільки розвиває інтелект дитини , але і приносить задоволення і радість , коли у малюка щось виходить так само, як у дорослого. Дуже корисні іграшки неваляшки .

Для 2 -річних дітей:

дуже гарний великий різнокольоровий м'яч , що не закочується під меблі , 7 - 8 - складові пірамідки , м'які , пухнасті іграшки , які діти вже не тягнуть до рота , а ось засипають з ними дуже добре. Велика пластмасова машина або коробка вже з цього віку буде привчати дитину до акуратності , самостійності , тому що в них повинні складатися після гри кубики , м'ячі , гумові і м'які іграшки. Добре , якщо вже в цьому віці у малюка буде своє ігрове місце в квартирі , а у іграшок теж свій будиночок.

До трьох років

набір іграшок розширюється. До яскравих , різнобарвних, з чіткою формою іграшкам додаються найпростіші конструктори , які малюки збирають разом з дорослими , завжди при цьому відчуваючи задоволення і захоплення від того , що з дивних шматочків може вийти чудова , зрозуміла дитині фігура - іграшка . На цьому віковому етапі дитина починає активно включатися в світ реальних життєвих ситуацій , дізнається , що люди зайняті в житті роботою і мають різні професії , стикаються з проблемами і знаходять вихід з конфліктів . Тому найчастіше дитина вибирає сюжети для рольових ігор з того життя , яке його оточує. Діти грають у "дочки -матері" , " в тата і маму ", в " магазин" , в "лікаря" , "дитячий садок " і.т.п. Іграшки в цьому віці збільшуються в розмірах ( велика лялька , великий ведмідь і т.д.). Правильною буде покупка перукарень наборів , чайних і столових сервізів , приладдя лікаря Айболита , меблів та інших предметів , що відображають різні сторони реальності. Прагнення дитини жити загальним з дорослими життям свідчить про новий етап у розвитку емоцій та соціальної адаптації. Основна вимога - " побутові іграшки" повинні бути схожі на "оригінал" і бути досить міцними.

До чотирьох років

рольова гра стає основним видом діяльності дитини. Ускладнюється зміст гри , багато іграшок стають непотрібними , тому що дитяча фантазія здатна перетворити конкретні предмети в уявні . Так , олівець може стати чарівною паличкою , зелене листя - грошима , намальовані орнаменти на папері - килимами в лялькової квартирі. Саме тому в такому віці найбільшу користь дитині принесуть не дорогі і непотрібні іграшки , а функціональні , нехай навіть зроблені своїми руками.

До п'яти років

великі іграшки поступово перестають займати дитини і переміщуються з ігрової зони на крісла , ліжка , шафи. А ось набори звіряток , солдатиків , лялькових сімей завойовують інтерес і емоції дитини . З'являється велика можливість для програвання різних варіантів з одними і тими ж іграшками; у дітей розвивається фантазія і уява , мислення перестає бути конкретним , а емоційний світ збагачується .

Шестирічній дитині

кориснішими і цікавішими будуть не статичні і конкретні іграшки - вона буде рада незвичайному конструктору , моделям кораблів і літаків , красивим фломастерам і цікавій настільній грі , розбірному роботу- трансформеру , набору для шиття і в'язання. Дітям дуже подобаються іграшки , зроблені власними руками , особливо , якщо вони стають корисними для інших. Діти люблять в цьому віці робити іграшки - подарунки ( кухонні прихватки , серветки , прикраси) . Радість і гордість викликає в дитині той факт , що вона вміє робити добро оточуючим і коханим людям . Тому будь-яке бажання дитини щось змайструвати , зшити , склеїти і комусь подарувати має вітатися батьками , якщо вони хочуть розвинути в дитині працьовитість , посидючість і бажання щось у житті давати іншим . Іграшкові магазини йдуть на другий план , а найбільший інтерес у дітей викликають прилавки з канцелярським приладдям , будівельними матеріалами , нитками і гудзиками. Дитина сама готує себе до зміни виду діяльності та шкільного навчання .

Надалі дитина сама зробить " інвентаризацію " своїх іграшок . Ніколи не змушуйте дитину своїми руками викидати зламані або застарілі іграшки! Для нього це символи його розвитку , з кожною пов'язані позитивні емоції і переживання. Це його дитячі спогади , це його друзі. Набагато психологічно екологічніше відремонтувати їх і віддати іншим дітям , подарувати дитячому саду , дитині, якій не пощастило і батьки не купують йому іграшок .

/Files/images/igrushka_Milyj_dom_Fisher.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 661

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930