I ПЕДРАДА Основні орієнтири нового навчального року у формуванні різнобічно розвиненої особистості Форма проведення: круглий стіл 1. Виконання рішень попередньої педради (інформація) Завідувач ДНЗ 2. Підведення підсумків літньої оздоровчої кампанії. (інформація) 3. Обговорення і затвердження плану роботи на 2017/2018 навчальний рік. Затвердження: - пріоритетних завдань, програм та методичних посібників, за якими будуватиметься освітній процес; - форми планування освітньої роботи з дітьми; - форми планування освітньої роботи з дітьми; - режиму дня, розкладу занять вікових груп; - графіків роботи гуртків; - проблеми та складу творчої групи. (обговорення) 5. Ознайомлення з перспективним планом атестації і проходження курсової перепідготовки. (Інформація) 6. Презентація новинок методичної літератури і посібників. (огляд) | Серпень | Завідувач ДНЗ, Вихователі Сестра медстарша Педагоги Завідувач ДНЗ, Вихователь-методист | |
ІІ Шляхи оптимізації мовленнєвого розвитку дітей раннього та дошкільного віку. 1.Виконнаня рішень попередньої педагогічної ради. 2.Аналіз стану з мовленнєвого розвитку дітей в дошкільному закладі (результати тематичної перевірки) 3.Особливості формування мовленнєвої компетенції з дітьми раннього віку.(з досвіду роботи) 4. Розвиток мовлення засобами художньої літератури. (з досвіду роботи) 5. Використання інноваційних технологій з розвитку мовлення (з досвіду роботи) 6.Дидактична гра, як засіб мовленнєвого розвитку дошкільників.(презентація) | листопад | Завідувач, вихователь - методист, Вихователь Ляховченко Л.В. Тарасенко М.Д. Братусь Г.В. Герасименко О.Ю. | |
ІІІ. Реалізація компетентнісного підходу до забезпечення гармонійного розвитку особистості в умовах наступності ДНЗ та початкової ланки 1.Виконнаня рішень попередньої педагогічної ради. 2.Реалізація проблеми наступності в ДНЗ (круглий стіл) 3. Модель професійної компетентності педагога в умовах наступності дошкільної та початкової ланок освіти (диспут) 4.Усунення мовленнєвих вад - запорука успішного навчання в школі. 5.Готовність дитини до школи: складові успішного навчання -Методичний міст | лютий | Завідувач, Вихователь – методист, Вчителі ЗОШ №5 Вчитель-логопед Триус І.М. Практичний психолог | |
ІV.Підсумки роботи педагогічного колективу дошкільного навчального закладу 1. Виконання рішень попередньої педагогічної ради. 2. Звіт завідувача про підсумки роботи ДНЗ. 3. Звіт вихователів про підсумки роботи. 4.Готовність дітей до навчання у школі. 5. Підготовка до літнього оздоровчого періоду. | травень | Завідувач, вихователі, вихователь-методист, практичний психолог сестра медична старша. |
№ п/п | Зміст роботи | Термін | Відповіда льний | ||
Про завдання діяльності колективу та пріоритетні напрямки створення іміджу сучасного дошкільного закладу | |||||
1 | Аналіз освітньо-виховної роботи в ДНЗ за 2015-2016 н.р. | серпень | Вихователь-методист | ||
2 | Підведення підсумків роботи літньо-оздоровчого періоду | Завідувач С. медична старша | |||
3 | Презентація дошкільного закладу | Завідувач | |||
4 | Обговорення і затвердження річного плану роботи ДНЗ на 2016-2017 навч.р. | Завідувач Вихователь-методист | |||
5 | Обговорення: програм та посібників для використання в навчально-виховному процесі; Затвердження: форми планування освітньо-виховної роботи | Вихователь-методист | |||
6 | Підсумок готовності груп до нового навчального року | Вихователь-методист | |||
7 | Проект рішення педагогічної ради | Завідувач | |||
Формування почуття національної самосвідомості та любові до рідної землі у дітей дошкільного віку | |||||
1 | Інформація про виконання рішень по передньої педради | Листопад | Завідувач | ||
2 | Аналіз стану роботи з патріотичного виховання / довідка / | Вихователь-методист | |||
3 | Доповідь «Шляхи громадянського виховання дошкільників у навчально-вихновому процесі» | Вихователь-методист | |||
4 | Доповідь «Формування мовленнєвої компетентності дітей засобами народознавства» | Топчієва І.Г. | |||
5 | Експрес-інформація «Українська родинна педагогіка: минуле і сьогодення» | Педагоги | |||
6 | Брейн-ринг «Хай в серці кожної людини живе любов до України» | Вихователь-методист | |||
7 | Проект рішення педагогічної ради | Завідувач | |||
«Розвиваємо творчу особистість» | |||||
1 | Інформація про виконання рішень попередньої педради | березень | Вихователь-методист | ||
2 | Аналіз стану роботи з художньо-естетичного розвитку дошкільників / довідка / | Вихователь-методист | |||
3 | Доповідь «Інтеграція музично-театральної діяльності в ДНЗ» діяльності як чинникпрозвидошкільників» | Панченко Н.М. | |||
4 | Доповідь «Значення музики в розвитку дитини» | Гаврилюк Л.І. | |||
5 | Презентація дидактичних розвивальних ігор, посібників, спрямованих на розвиток художньо-творчих здібностей дітей» | Педагоги | |||
6 | Брей-ринг « Народна скарбниця» | Вихователь-методист | |||
7 | Проект рішення педагогічної ради | Завідувач | |||
№ п/п | Зміст роботи | Термін | Відповідальні | Вико навик | |
Підсумки навчально-виховної роботи | |||||
1 | Інформація про виконання рішень попередньої педради | Травень | Вихователь-методист | ||
2 | Підведення підсумків роботи дошкільного навчального закладу за 2016-2017н.р. | Завідувач | |||
3 | Обговорення плану роботи на літньо-оздоровчий період. | Вихователь-методист | |||
4 | Звіт про методичну роботу за 2016 – 2017 навчальний рік | Вихователь-методист | |||
5 | Звітування педагогів про пророблену роботу протягом навчального року | Педагоги | |||
6 | Готовність дітей до школи | ||||
7 | Проект рішення педагогічної ради | Завідувач | |||
Конкурс " Вихователь року-2018"
Семінар-практикум практичних психологів дошкільних закладів міста
До дня народження Лесі Українки
Усі НовиниКвітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |